فقط کمی بی حوصله ام!

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

فقط کمی بی حوصله ام!

 
 
 
فقط کمی

بی حوصله ام

آسمان روی سرم سنگینی میکند

روزهایم کش آمده

هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم

باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم
 
 


نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت13:43---3 خرداد 1391
سلام
آغاز فصل عبادت ونوشیدن از نهر گوارای رجب ودر آویختن در شاخه طوبای شعبان وریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن بر تو دوست خوبم مبارک باد .


m.k
ساعت9:49---3 خرداد 1391
باید یاد بگیرم تنهایی‌اَم را پنهان کنم.

حالا از تو شاید بتوانم،

ولی از مهتاب

وقتی هر شب پشتِ پنجره‌اَم کشیک می‌دهد،

نمی‌دانم!


m.k
ساعت9:41---3 خرداد 1391
بیا... بیا برویم

به آستانه ی گل های سرخ در صحرا

و مهربانی را

ز قطره قطره باران

ز نو بیاموزیم!


مهرداد
ساعت12:11---2 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری به من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |